طراحی وبسایت حرفه ای در عظیمیه کرج
خدمات وردپرس در کرج
نوشته شده توسط در ساعت 21:39

سیستم مدیریت محتوای وردپرس امروزه یکی از محبوبترین سیستم های مدیریتی وب سایت شده است. دلیل اصلیموفقیت وردپرس نسبت به سایر سیستم های دیگر استفاده ساده و راحت از آن می باشد. به عبارت دیگر وردپرس رابط کاربری بهتری نسبت به دیگر سیستم ها دارد، و استفاده از آن آنقدر ساده هست که هر کسی با کمی جستجو در اینترنت بتواند از آن استفاده کند.

سیستم مدیریت محتوا وردپرس، یک سیستم مدیریتی وب سایت است که به صورت رایگان توسط وب سایت wordpress.org ارائه می شود. امکانات اولیه این سیستم محدود است. بیشتر امکانات این سیستم از قالب و افزونه هایی است که بر روی این سیستم نصب می شود. عموما این قالب ها و افزونه هابا هزینه ارائه می شوند. برایدانلود آخرین ورژن سیستم مدیریت محتوا وردپرسکلیک کنید.

وردپرسسیستم آماده ای است که برای برپاسازی سایت های سریع با هزینه ی پایین طراحی شده است. اگر شما قصد دارید وب سایتی برای کسب و کار خود راه اندازی کنید و می خواهید هزینه ی کمی برای آن بپردازید، سیستم وردپرس و پوسته های آماده برای این کار بسیار مناسب هستند. برای آشنایی با برخی از بهترینقالب های آماده وردپرسکلیک کنید.

با توجه به پیشرفت و محبوبیت این سیتسم مدیریت محتواو با هدف ارتقای وب سایت هایی که با این سیستم طراحی می شوند،بخشخدمات وردپرسرا برای پشتیبانی این گونه سایت ها راه اندازی کرده ایم. خدمات اصلی ما در زیر به صورت لیست وار آمده است.تمام تلاش ما برایرضایت خاطر شماو تبدیل وب سایت ساده شما به یکوب سایت حرفه ای و کارآمداست.

  1. خدمات وردپرس :خرید هاست مخصوص سیستم های مدیریت محتوا وردپرس
  2. خدمات وردپرس :نصب و راه اندازی سیستم مدیریت محتوای وردپرس بروی هاست
  3. خدمات وردپرس :نصب و راه اندازی انواع پوسته های آماده بروی سیستم مدیریت محتوا وردپرس
  4. خدمات وردپرس :ساخت ساختار حرفه ای و چینش صفحات و محتواگذاری
  5. خدمات وردپرس :پشتیبانی از کلیه وب سایت های طراحی شده با سیستم مدیریت محتوا وردپرس
  6. خدمات وردپرس :تامین امنیت سایت های وردپرسی
  7. خدمات وردپرس :ایجاد فروشگاه با وردپرس، ایجاد درگاه های بانکی
  8. خدمات وردپرس :آموزش استفاده از وردپرس، آموزش استفاده از قالب و پوسته، آموزش استفاده از افرونه های مهم و پرکاربرد وردپرس
  9. خدمات وردپرس :بهینه سازی سایت وردپرس ( سئو وردپرس )، برای دیده شدن با کلمات کلیدی مشخص در صفحات اول گوگل
  10. خدمات وردپرس :طراحی اختصاصی قالب و پوستهوردپرس
  11. خدمات وردپرس:رفع هک وردپرس

هر روز در تلاش خواهیم بود بهترین خدمات ممکن را در قالب خدمات وردپرس به شما عزیزان ارائه دهیم. گروه ما در تلاش برای گسترده کردن فعالیت های خود در زمینه های طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا وردپرس است. برای این منظور می توانید از طریق فرم تماس با ما در خواست خود را ارسال کنید.

البته شما می توانید یک قالب و پوسته منحصر به فرد برای سیستم وردپرس داشته باشید.شما برای داشتن یک قالب یونیک در این سیستم باید هزینه و زمان جداگانه صرف کنید. در طراحی پوسته وردپرس مراحل زیر صورت می پذیرد:

  • طراحی گرافیکی اولیه توسط گرافیست
  • تبدیل طرح گرافیکی به کدهای HTML&CSS (تبدیل PSD به HTML)
  • تبدیلقالب ایستاHTML به پوسته وردپرس
  • همگام سازی پوسته با افزونه های مورد نیاز در صورت نیاز به کار با آنها
  • طراحی و پیاده سازی افزونه های اختصاصی (در صورت نیاز)

مسلما زمان انجام مراحل بالا برای یک پروژه کاملا حرفه ای، گاهی به دوماه می رسد. هزینه های طراحی پوسته برای وردپرس نیز از 1.200.000 تومان تا 6.000.000 تومان متغیر خواهد بود. برایطراحی اختصاصی سایت با وردپرسکلیک کنید.

طراحی سایت



:: برچسب‌ها: وردپرس,
با طراحان وب کرج بیشتر آشنا شوید
نوشته شده توسط در ساعت 21:38

شرکت طراحان و توسعه دهندگان وب سایت (W3Developers) در سال 1392، با پشتوانه چندین سال تجربه ی موسسان خود در زمینه ی طراحی و توسعه وب سایت و تبلیغات اینترنتی توسط جمعی سه نفره کار خود را آغاز کرد. گروهW3Developersمفتخر است که با هدف خدمت رسانی به شما عزیزان کار خود را آغاز کرده و در راستای همین هدف به ارائه خدماتی با تضمین و کیفیت بالا، متناسب برای هر گونه درآمد پرداخته است.

شرکت طراحان و توسعه دهندگان وب سایت با به‌کارگیری استانداردهای جهانی در طراحی و پیاده سازی وب سایت و نرم افزارهای تحت وب و با بهره گیری از روشهای صحیح و کاربردی در تبلیغات اینترنتی، می‌کوشد کسب‌ و‌کار مشتریانش را به صورت قابل ملاحظه ای توسعه دهد. تجربه‌ی چندین ساله‌ی ما در زمینه‌‌ی راهکارهای جامع تبلیغاتی، سیستم‌های اطلاعات و فناوری تولید نرم‌افزار، مسیر پیشرفت‌مان را هموار کرده است.
در راستای خدمت رسانی به تمامی مشتریان عزیز، شرکت طراحان و توسعه دهندگان وب سایت توجه بیشتری به افزایش سرعت ارائه‌ خدمات و کیفیت محصولات خود داشته است. خدمات ما شامل طراحی وب سایت و نرم افزارهای تحت وب و تبلیغات اینترنتی است. امیدواریم که کارگزار سربلندی برای شما مشتریان گرامی باشیم.

کارشناسان و طراحان شرکت ما

در زیر می توانید با مدیران و طراحان شرکت ما تا حدودی آشنا شده و با آنها در شبکه های اجتماعی همراه شوید.

حسین شوشتری

مدرس دروس پایه طراحی سایت و طراحی قالب سایت، دارای مدرک کارشناسی کامپیوتر و دارای مدرک طراحی و پیاده سازی سایت های داینامیک از مجتمع فنی تهران، با بیش از 5 سال سابقه مفید کاری در زمینه طراحی و توسعه سایت

نمونه کارها

صفحات

پست ها بر اساس طبقه بندی



:: برچسب‌ها: طراحی سایت, طراحی وبسایت, طراح سایت,

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد